top of page
Search
  • Writer's pictureLiza Andersen

Alt det vi ikke vidste af Karen M. McManus


Jeg gik ind til denne bog med super høje forventninger fordi jeg elskede One Of Us Is Lying og One Of Us Is Dead, men desværre var mine forventninger en anelse for høje.

Jeg elsker stadig bogen, jeg synes den var spændende og en pageturner, men den var forudsigelig, og det tog mig ikke lang tid at gætte slutningen.


Alt det vi ikke vidste handler om tre unge mennesker som er fætre og kusiner, som aldrig rigtigt har haft kontakt til deres familie. En sommer bliver de inviteret til at arbejde for deres bedstemor på familiens ferieresort, hvor de tre unge mennesker aldrig har været, men sommeren bliver ikke som forventet. Familiehemmeligheder og løgne kommer til overfladen hen over sommeren, og det er vores tre hovedpersoner, som må komme til bund i sagen og redde familien, en gang for alle.

Som med hendes andre bøger skriver Karen M. McManus med et dejligt let sprog, er super god til at skabe spænding i det skrevne og få læseren til at gætte med i handlingens hemmeligheder og løgne.


Karen M. McManus skriver realistiske karakterer der hverken er gode eller onde, men lever i den gråzone, som er så fandens realistisk i mennesker, og det er så dejligt at læse - jeg elsker det virkelig!


Jeg vil anbefale denne bog til unge og generelt set bare læsere der er glade for Karen M. McManus tidligere bøger - man kender stilen og man kommer til at elske bogen, måske mere, måske mindre end hendes tidligere værker.


Jeg har givet Alt Det Vi Ikke Vidste ⭐️⭐️⭐️/5

6 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page